Conturi gratuite

Salut ! Asa cum v-am promis , astazi la ora 15:00 voi posta niste conturi. Conturile sunt

User : Sunsh1n3
Pass : sunshine

User : Milka7
Pass : milka

User : Lollipop7
Pass : Lollipop

User : Diva79
Pass : candy

User : Milka4
Pass : milka

User : Dragos47 sau Dragos49
Pass : Dragos1



*Conturile scrise cu rosu sunt membrii.

     Cand voi mai avea conturi vi le voi spune.

-Davidusk

UPDATE : PROBABIL MAJORITATEA NU MAI MERG !!!

44 de comentarii :

  1. Răspunsuri
    1. Ok . Mulţumesc . Pentru mai multe conturi acceseaza pagina Conturi de mai sus.

      Ștergere
    2. Ce pagina....?Nu vad nicuna...

      Ștergere
    3. buna David Gamer te pot intreba ceva te rog frumos??

      Ștergere
    4. David Gamer cum te numesti pe facebook??? Vreau sa te intreb ceva!!

      Ștergere
  2. Dau eu cont membru cu stea! (trebuie ceva la schimb)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dau eu ceva: 2 conturi clubpenguin (membership ambele)

      Ștergere
    2. care sunt conturile?

      Ștergere
    3. uncont cp membru din luna in luna de pe 25 in 7

      Ștergere
  3. am si eu conturi dar le dau pt un cont webkinz

    RăspundeţiȘtergere
  4. Stiu cum sa va fac membru pe gratis dar imi trebuie un cont care are un costum de sirena. Jur ca merge!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sirenacostume1223434 , sa stii ca merge!:) Uite contu' meu, boss: Federer12479
      parola: rogerf
      Te rog fa-l! Astept 3 zile... dupa aceea, GATA!

      Ștergere
    2. Fami si mie un cont cu member plz

      Ștergere
  5. Puneti conturi care nu sunt banate

    RăspundeţiȘtergere
  6. David Gamer de unde iei conturi?
    Fiindca vreau si eu un cont Member care sa nu fie BANAT

    RăspundeţiȘtergere
  7. contul diva79 e banat pentru todeauna

    RăspundeţiȘtergere
  8. David Gamer Zimi Te Rog De Unde Iei Conturi?????
    Astept raspuns

    RăspundeţiȘtergere
  9. nume:bossboy2427 parola:bossboy24boy27boss30

    RăspundeţiȘtergere
  10. fratilor puneti conturi dinalea misto membar

    RăspundeţiȘtergere
  11. David PUME CONTURI DE MEMBER SI BUNE!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  12. ptr un cont club penguin membru dau la schimb un cont de webkinz nefolosit

    RăspundeţiȘtergere
  13. ba bagati si voi conturi adevarate de membru ca asa e bataie de joc

    RăspundeţiȘtergere
  14. 1.YOU NEED TO LOG OFF YOUR PENGUIN…
    2.PRESS F12 2 TIMES!
    3.POST THIS TO 16 DIFFERENT PLACES ON HERE!
    4.YOU WILL GET £10000085438432 COINS!
    5.YOU WILL GET 4 PUFFLES RAINBOW,GOLD,SILVER,BLACK.
    6.YOU WILL GET A MEMBERSHIP FOR SOOOOO MANY YEARS FOR FREE!
    7.YOU WILL HAVE DIFFERENT CLOTHES FROM LAST YEAR AND THIS YEAR!!!
    8.AND YOU GET PROPELER CLUB PENGUIN PASSWORDS!!!(FROM OTHER PEOPLE)
    9.THEN PRESS F5 14 TIMES.
    10.THEN YOU LOG INTO YOUR CLUB PENGUIN AND YOU GOT EVERYTHING WHAT YOU WANTED! P.S. THIS IS REALLY TRUE! TRY IT

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu ascultati la asta! este o pacaleala! nu exista puffel argintiu!

      Ștergere
  15. Dau un cont club pinguin cu multe chesti pe un cont webkinz(cont mai bunicel).

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E de lux contul club penguin?? Stiu o gramada de conturi webkinz.

      Ștergere
  16. dau cont membership pe un cont 4story bun

    RăspundeţiȘtergere
  17. dau cont membership pe un cont 4story bun

    RăspundeţiȘtergere
  18. dau cont club penguin membership pe un cont 4story bun

    RăspundeţiȘtergere
  19. intra toti handicapatii si le baneaza...

    RăspundeţiȘtergere
  20. Vreau un cont care nu are probleme si am multe chesti la el!Contu meu a fost banat!

    RăspundeţiȘtergere
  21. Vreau un cont care nu are probleme si am multe chesti la el!Contu meu a fost banat!

    RăspundeţiȘtergere
  22. Vreau un cont care nu are probleme si am multe chesti la el!Contu meu a fost banat!

    RăspundeţiȘtergere
  23. salut am un kont de meber super tare este militaru2004 e alui un prieten si il dau la schimb pentru un kont adevarat de animal jam member promit.

    RăspundeţiȘtergere